در جریان باشید که قبض موبایل جهت احراز هویت شماست ، در صورتیکه قبض موبایل ندارید و یا تلفن ثابت به نام خودتان نیست می توانید سند موبایل یا اجاره نامه منزل را ارسال کنید ، همچنین می توانید قبض یا سند موبایل یا تلفن ثابت پدر ، برادر یا خواهر خود را ارسال فرمایید.
بله ، از آنجاییکه سرور ما در ایران و دیتاسنتر سروش قرار دارد امکان استفاده از سامانه به صورت “اینترانت ملی” امکان پذیر است. این امکان برای مدارس و موسساتی که از شبکه ملی استفاده می کنند بسیار کاربردی است. برای استفاده از سامانه از طریق اینترانت کافیست از آی پی 87.107.121.51 استفاده نمایید.
GSM Modem یک قطعه سخت افزاری به همراه نرم افزار مربوط می باشد که شما قادر خواهید بود با استفاده از یک سیم کارت ارسال های خود را انجام دهید.
معایب این سیستم به شرح زیر می باشد:
- در این روش سرعت بسیار پایین ( 5 الی 10 پیامک در دقیقه ) بوده که در مقایسه با سامانه بسیار پایین می باشد.
- به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط 1000 ،2000، 3000 و … نمایش داده می شود.
- در این روش حضور قطعه سخت افزاری اجباری است در حالی که از تمامی نقاط کشور شما قادر خواهید بود به راحتی از سامانه استفاده نمایید.
- نرم افزارهای قابل استفاده در این روش امکان بروز رسانی را ندارند.
- عدم وجود امکانات مناسب و بانک شماره موبایل جهت ارسال از دیگر معایب این روش می باشد.
- عدم وجود پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از معایب این روش می باشد.
- در حقیقت این روش هیج مزیتی در مقایسه با سامانه پیامکی ندارد.
سرعت ارسال پیامک در پنل اس ام اس بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین 30 تا 50 پیامک در هر ثانیه می باشد. (1800 تا 3000 پیامک در دقیقه)
برای استفاده از سامانه شما از تمامی روش های اتصال به اینترنت(حتی GPRS تلفن همراه ) می توانید استفاده نمایید و کم بودند سرعت اینترنت شما تاثیری در سرعت ارسال پیامک نخواهد داشت زیرا که ارسال ها از طریق سرور های این مجموعه صورت می پذیرد.
این سامانه کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن تنها نیاز به اینترنت و بروز شده دارید.در خواست می شود حتی الامکان از مرورگر فایرفاکس (Firefox) استفاده نمایید.
در نظر داشته باشید با تغییر تعرفه ،شارژ ذخیره شده در پنل شما با تعرفه جدید محاسبه می گردد.
در پنل صبا یک خط 1000 سفارشی 14 رقمی رایگان وجود دارد در صورتی که تعداد ارقام آن را کمتر ، بیشتر از این 14 رقم و یا به صورت غیر سفارشی قرار دهید سامانه به صورت خودکار هزینه آن را اعلام می نماید.
در حالت کلی در داخل سامانه دو نوع خط وجود دارد . خطوط عمومی و خطوط اختصاصی .
خطوط عمومی :
خطوطی می باشند که تنها قابلیت ارسال پیامک را دارند و قابلیت دریافت پیامک را ندارند. این خطوط متعلق به زرین اس ام اس می باشد که به صورت عمومی جهت استفاده کاربران در تمامی ماژول های انبوه (منطقه ای هدفمند، تدریجی ،انبوه، کدپستی همراه اول و …) قرار گرفته است که قابل مشاهده و استفاده می باشند .
لازم بذکر است با توجه به این امر که این خطوط متعلق به فراپیامک می باشد بنابراین تمامی مسئولیت های آن بر عهده این مجموعه می باشد به مراتب ارسال های که از این خطوط ارسال می شود پس از تایید و بررسی ارسال می گردد.
خطوط اختصاصی:
خطوطی می باشند که شما آنها را سفارش داده اید و به صورت اختصاصی تنها جهت استفاده شما در داخل پنل شما قرار گرفته است که قابلیت دریافت را نیز دارد.
آیا این امکان وجود دارد تا چندین خط اختصاصی در کنار هم داشته باشیم؟
این امر به دلیل افزایش مسائل امنیتی تنظیم شده است که بعد از مدتی، نیاز به ورود مجدد می باشد.
TKC شاخه ای انحصاری از مخابرات کشور می باشد و شرایط خاصی را برای دریافت و ارسال پیامک به شماره های تحت پوشش خود در نظر گرفته است. طبق اعلام TKC ارسال انبوه به شماره های این اپراتور صورت نمی گیرد. ارسال های تکی نیز قابل ضمانت نبوده و ممکن است به دست مخاطب نرسد. لذا در هیچ کدام از موارد و ارسال های به این خطوط شرکت مسئولیتی در قبال پیامک های ارسالی نداشته و در صورت بروز مشکل هیچ عودت هزینه ای نخواهد داشت
در نظر داشته باشید خطوط خدماتی ، خطوطی هستند که می توانید فقط به مشترکین خودتان ارسال پیامک انجام دهید و نمی توانید از شماره های دیگر و بانک شماره های موجود در سامانه مانند منطقه ی هدفمند و … استفاده نمایید بنابراین متن پیامک صرفا جهت اطلاع رسانی به مشترکین خودتان می باشد.
درصورتی که حتی به یک شماره غیر از شماره مشتریان خودتان ارسال انجام دهید ، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و شامل جریمه می گردد اما ارسال پیامک اطلاع رسانی به لیست مشتریان خدماتی محسوب می شود.
خطوط 1000 :
تعهدنامه ، فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا به همراه 10.000.000 تومان سفته (فقط شرکتهای حقوقی)
خطوط 2000:
شرکت های حقوقی (با مدارک) /تعهدنامه در سربرگ با مهر و امضا، فرم مربوطه در سربرگ به همراه 20.000.000 تومان سفته
خطوط 3000:
ارگانها دولتی (نامه ارگان مربوطه) نامه در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه تعهدنامه
خطوط 5000:
حقیقی تعهدنامه ، فرم مربوطه به همراه 10.000.000 سفته
حقوقی: تعهدنامه در سربرگ با مهر و امضا، فرم مربوطه در سربرگ به همراه 10.000.000 تومان سفته
خطوط ثابت (021) :
حقیقی تعهدنامه ، فرم مربوطه به همراه 10.000.000 سفته
حقوقی: تعهدنامه در سربرگ با مهر و امضا، فرم مربوطه در سربرگ به همراه 10.000.000 تومان سفته
لازم به ذکر است علاوه بر تعهدنامه و سفته می بایست گواهی امضا و فرم مربوطه را ارسال نمائید.
در نظر داشته باشید برای ارگانهای دولتی نیازی به ارائه سفته نمی باشد.
پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می گیرد.
در صورتی که حقیقی هستید و مایل به خدماتی کردن خط 1000 می باشید نیاز است خط خود را از طریق واحد خط حقوقی نمایید و ارائه مدارک زیر ضروری می باشد :
نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول)/ آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی.
ارسال BTS فقط برای تعداد بیش از 50000 پیامک انجام می شود و اپراتور هیچ گزارشی را پس از ارسال ارائه نمی دهد بنابراین مسئولیت ارسال و یا عدم ارسال پیامک ها بر عهده فراپیامک نمی باشد.
فرم تکمیل شده می بایست حداقل 72 ساعت قبل از موعد ارسال، از طریق بخش پشتیبانی ارسال گردد.
لازم به ذکر است روزهای پنجشنبه و جمعه در این ساعات محاسبه نمی گردد.
راهنمای بازاریابی پیامکی
نیم ساعت وقت بگذارید تا یک عمر تجربه پیامکی ما را به ارث ببرید
